tisdag 4 mars 2014

Tavla med fjäder

En ny tavla är klar! Fjäder i storlek 46 X 63 cm. Pris: 875 kronor inklusive frakt. Tavlan säljs utan ram. Intresserad? Skicka ett mail till palmqvistannelie@hotmail.se med din adress så skickar jag tavlan till dig och bifogar en faktura. Först till kvarn eftersom det är en originalmålning och inte ett konsttryck.  Tavlan är såld!

stor tavla med fjäder, illustration, handmålad tavla, feather, tavla med motiv fjäder, tuschmålning, konsttryck, annelie palmqvist, design canvas varberg, silverskål, mio, metall, skål, kubus look a like, ljusstake från netto, stringhylla, stringbyrå, skata, koltrast, vit nyrå, svart och vitt, tavlor säljes, tavla i hallen, ställa tavlor på en hylla, inreda med tavlor

Nu har Bengt tillverkat en skata till och den finns också till försäljning! Skatan är ca 28 cm lång och kostar 900 kronor + 48 kr i frakt. Först till kvarn!

stor tavla med fjäder, illustration, handmålad tavla, feather, tavla med motiv fjäder, tuschmålning, konsttryck, annelie palmqvist, design canvas varberg, silverskål, mio, metall, skål, kubus look a like, ljusstake från netto, stringhylla, stringbyrå, skata, koltrast, vit nyrå, svart och vitt, tavlor säljes, tavla i hallen, ställa tavlor på en hylla, inreda med tavlor

 Jag köpte en ram från IKEA i storlek 50X70 och använde passepartout så att den skulle passa. Riktigt besviken blev jag dock när jag kom hem med ramen och insåg att den inte hade glasskiva, utan plast!! Så är det däremot inte med ramen jag visade i förra inlägget. 

konsttryck, annelie, konsttryck by annelie, fjäder, handmålad fjäder, tavlor, säljes, tavla 50 X70 cm, neonljus, vardagsrum, tavla i vardagsrummet, fårskinn i soffa, grå vägg, kuddar i soffan, peace kudde, rutig kudde i svart och vitt från ikea, inredning i vardagsrum, grå tygsoffa, mio, soffa från mio, militärtyg på soffa, grått tyg,

konsttryck, annelie, konsttryck by annelie, fjäder, handmålad fjäder, tavlor, säljes, tavla 50 X70 cm, neonljus, vardagsrum, tavla i vardagsrummet, fårskinn i soffa, grå vägg, kuddar i soffan, peace kudde, rutig kudde i svart och vitt från ikea, inredning i vardagsrum, grå tygsoffa, mio, soffa från mio, militärtyg på soffa, grått tyg, litet avlastningsbord, bord med dekoration, blomma, grön växt, ljusstake från netto, treklöver bord, grå matta, matta i vardagsrum

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Snygg tavla! Vad duktig du är! Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Ljuvligt vacker <3

    /Kram

    SvaraRadera
  3. Men åhh vad fin! Och jag som har köpstopp denna månaden..... :( Men jag måste försöka hålla mig till det...tyvärr...för den var fin! :) Jag är dock så himla nöjd med det andra jag köpte av dig!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Supersnyggt! Du kan din grej ;)
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Supersnyggt! Skulle gärna slå till på allt men jag har så mycket som ska köpas till renovering så jag får vara lite sparsam ett tag.
    Kram malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...