onsdag 15 oktober 2014

Höstkänsla i inredningen

Ved i travar, svampar, fåglar, gula och röda löv... nu är den mysiga hösten här på allvar! Härligt friskt under promenaderna är det också! Det gillar jag skarpt!

inredning, inredningsblogg, inredningsbloggar, blogg, bloggare, kök, köket, svart och vitt, svartvita, gardin, gardiner, fönster, vedförvaring, ved, stapla ved, förvaring, detaljer, dekoration, höst, hösten,

Under senaste promenaden med Athena plockade jag på mig en hel del höstdekoration! Jaja, lite visset är det allt, men det är ju så naturen ser ut nu och vill man spegla årstiderna inomhus så är det så här det ser ut :-)

konsttryck, skata, skator, svart och vitt, svartvita, poster, posters, tavla, tavlor, höstinspiration, inreda med höstkänsla, höst, hösten, artprint, artprints, print, prints, klong vas, äng, fjädersparris, taklampa, diamant, diamanter, hylla, hyllor, ikea,

Tavlan med skatan är ett av mina konsttryck som finns till försäljning. Den finns i A4 (159 kr) och A3 (199 kr). Skicka bara ett mail med vad du önskar beställa tillsammans med ditt namn och adress till: palmqvistannelie@hotmail.se

Du hittar fler motiv, priser och info här: Konsttryck

svamp, svampar av trä, dekoration, hylla, hyllan, ikea, vas, skärbräda styckdetaljer, äng vas från klong, höstinspiration, inreda med naturen, inredningsblogg, papperspåse,

Psst! Fler bilder och mer info om att inreda med höstkänsla finns inne på Styleroom. Där skrev jag ett blogginlägg om detta. Du hittar det här om du vill läsa det: Annelies blogginlägg

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Du har det så himla fint!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Malin, du har så himla fint!! :)
    Så mycket inspiration!
    Kram Jennica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...