onsdag 29 oktober 2014

På-väggen-tips

Min DIY-plywood-hylla är under ständig förändring. Just nu pryder ganska många bilder min hylla!

inredningstips, inredning, arbetsrum, diy, hylla, hyllor, plywood, gör det själv, reklambild, reklambilder, reklamhäften, reklamhäfte, grafiska bilder, grafiskt, på väggen, dödskalle, döskalle, vitt, vita, kors,

Överst i hyllan ser ni  mina konsttryck "Peace" och "Fjäder nr 2". De finns till försäljning här: www.konsttryck.blogspot.se. Under dem har jag hängt upp ett av de fotografierna jag köpte på Karlsbron i Prag, ett öga!  Under ögat har jag satt upp fina utklipp från de där reklamhäftena som expediterna i klädbutikerna slänger ner i påsen tillsammans med den nya tröjan man köpt. Det blir dagens tips... släng inte de små häftena utan att kolla igenom dem :-) De kan innehålla superfina bilder som kan vara kul att ha uppe ett tag i alla fall.

artprint, artprints, print, prints, poster, posters, svart och vitt, svartvita, diy hylla, inredning, inredningsblogg, tavlor, arbetsrum, tavla, fjäder, peace,

Psst! Fler bilder på hyllan ser ni i mitt inlägg hos Styleroom. Ni hittar inlägget här: Styleroom

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Kul att göra lite småförändringar hela tiden. Snyggt! Ha fortsatt skön ledighet. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Superfint! Jag har en playwood-vägg i kontoret -gillar den verkligen!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...