torsdag 15 januari 2015

Pinocchio i ateljén

Under min resa i de fyra huvudstäderna fick jag tag på den här ljuvliga pinocchio som står på bordet. Det är en del av tjusningen med att göra inköpsresor... man hittar annorlunda grejer!Så klart också miljöombyte, inspiration och alla intryck :-)


Min tanke med butiken är att så långt det är möjligt försöka hitta fina saker som inte finns riktigt överallt. Jag ska ju ta en liten tripp till Paris också... förhoppningsvis hittar jag massor av kul leverantörer och tillverkare där. Det svåra är att leta reda på dem!


Som ni förstår är webbutiken det som tar upp mycket av min tid. Kul, men riktigt intensivt just nu! Därför blir det mycket av webshopsprat även här på bloggen för tillfället. Om du vill hänga med på vad som händer i butiken lite mer så finns nu även en gilla-knapp för Facebook i min webshop. Även nyhetsbrevet kan du registrera dig på om du vill det.


En del bilder kommer också ut på mina instakonton: @annelies_design_interior och @svartvittochrott. Många sociala medier att hålla reda på för min del :-)


Snart kommer pinocchio (äkta silver) in i butiken! Superfina i ett stilleben, att ge bort som doppresent eller bara ställa i hyllan! Ett jättefint blickfång!

Alla tavlor och inredningsdetaljer hittar ni här: www.anneliesdesign.se

Bild tillhör leverantören

2 kommentarer:

  1. Kul med webbshop! Jag håller också på och inser att det inte är helt lätt med inköp! Än så länge håller jag mig i Sverige men framöver skulle jag vilja köpa in från andra länder.

    Kram och kör hårt!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Åh..............
    /Fredagskram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...