fredag 22 maj 2015

DIY: Måla på betong

Jag passade på att göra några betongplattor efter att vi gjutit bordet... slatten åkte ner i olika formar. Några av dem blev målade och jag fick en stunds härlig pysseltid vid köksbordet. Plattorna kommer att hamna ute på trädäcket, men först ska de lackas eftersom jag målade dem med vanlig akrylfärg.

betongplatta, betong, betongplattor, måla på betong, peace, svart och vitt, pyssel, pyssla, diy, inredning,

betongplatta, betong, betongplattor, måla på betong, peace, starinljus, stearin, blockljus, svart och vitt, pyssel, pyssla, diy, inredning,

betong, betongplatta, diy, måla, målade plattor, ljus, pyssel, gjuta
Ha det gott!

1 kommentar:

  1. VACKERT!! Va duktig du är!!

    Vi ska ju renovera köket och jag vill ha hyllor i alu å pratade med maken om det...på mailen kom sen bilder från ditt kök ;-) Älskling är det så här du menar... lite kul tyckte jag!

    snickarna drar igång den 29 juni!! LÄNGTAR!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...