lördag 9 maj 2015

Presenttips för jägaren

Härliga lördagen är här! Bästa dagen på veckan tycker jag! Då kan man strosa runt i butiker eller bara skrota runt hemma! Gillar´t! Idag har jag farit runt i butiker och på loppisar för att hitta grejer till utelpatsen. Vill ju gärna att den blir klar så fort som möjligt... fast än är det ingen panik eftersom vädret inte är helt optimalt för uteplatsen än. Men det brukar ju bara smälla till och bli sommarvärme med en gång känns det ofta som.

styckningsschema hjort, hjorten, jägare, jagar, vilt, viltkött, cutting chart, svart och vitt, svartvit print, svartvita prints, black and white, tavlor, artprint, artprints, webbutik, webbutiker, annelies design & interior, anneliesdesign, webshop, inredning, inredningstips, poster, posters, konsttryck, kök, köket, kökets, köken, kökens, industriellt, industristil, industri, industrial, interior, presenttips, present, presenter, tips, födelsedagspresent, födelsedagspresenter

Vill man inte springa runt i butiker och shoppa kan man alltid välja webbutiker! På jakt efter en födelsedagspresent till en karl? Jagar han? Då har jag ett toppentips! Mina senaste konsttryck "Styckningsschema hjort" och "Styckningsschema älg" ligger redo i min webbutik här: Annelies Design & Interior Även om inte jag är jägare gillar jag det här stuket på tavlor också... industristil! Gillar´t! Därför har hjorten fått komma upp på väggen i köket. 

vita muggar med bokstäver, mugg, bokstav,industriellt, industrial, industristil, lagerhaus, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, schack, schackbricka, skärbräda,

Jag satte tavlan i en enkel ram och hängde upp med "köttsnöre". Konsttrycken finns i A4 och A3. Jag har leveranstid på 1 - 3 dagar, men vill man ha tavlan dagen efter beställning så kan man skriva det i meddelandet. Då måste man dock göra beställningen innan kl 15.00 för att jag ska hinna få iväg paketet innan posthämtning. 

vita muggar med bokstäver på, mugg, kopp, schackbräda, schackbriska, schack skärbräda, vitt, svart, svartvitt,

De fina muggarna är ett loppisfynd som ursprungligen är från Lagerhaus. Den fina schackbrädan är från Susan Cedgård. Hon öppnar snart butik i Sik, ca en mil från Varberg.

styckningsschema hjort, hjorten, jägare, jagar, vilt, viltkött, cutting chart, svart och vitt, svartvit print, svartvita prints, black and white, tavlor, artprint, artprints, webbutik, webbutiker, annelies design & interior, anneliesdesign, webshop, inredning, inredningstips, poster, posters, konsttryck, kök, köket, kökets, köken, kökens, industriellt, industristil, industri, industrial, interior, presenttips, present, presenter, tips, födelsedagspresent, födelsedagspresenter

En riktigt trevlig lördag önskar jag er alla!

styckningsschema hjort, hjorten, jägare, jagar, vilt, viltkött, cutting chart, svart och vitt, svartvit print, svartvita prints, black and white, tavlor, artprint, artprints, webbutik, webbutiker, annelies design & interior, anneliesdesign, webshop, inredning, inredningstips, poster, posters, konsttryck, kök, köket, kökets, köken, kökens, industriellt, industristil, industri, industrial, interior, presenttips, present, presenter, tips, födelsedagspresent, födelsedagspresenter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...