fredag 8 maj 2015

Träslövs trädgård

Då kommer här lite mobilbilder från dagens lilla utflykt! Jag har laddat upp med lite najsiga grejer från Varbergs bästa trädgårdsmästeri, Träslövs Trädgård... ett hett tips om ni har vägarna förbi Varberg!


 Enda nackdelen är att man inte vet vad man ska köpa för att där finns så mycket att välja mellan :-)

träslövs trädgård i varberg, varbergstips, tips, trädgård, trädgårdsmästare, växter, utomhus,

Jag lastade i alla fall bilen full med supernajs krukor och växter... så roligt att inreda ute! Bilder kommer!

träslövs trädgård, varberg, varbergs, trädgårdsmästare, rost, växter, träd, blommor, krukor,

Jag spanade in en del riktigt stora träd som ska vara på uteplatsen, men då får vi nog ha en kärra med oss...  men så typiskt då... då får jag ju åka dit en gång till :-)!! Hehe, där skulle jag kunna gå i timmar... har förvarnat mannen :-) 

för utomhus, trädgård, träslövs trädgård, varberg, varbergs, tips, inredning, inredningsblogg,

betongbord, betong, utomhus, korgar, trädgård, träslövs trädgård, tips, inredning, altan,

träslövs trädgård, varberg,

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...