måndag 2 november 2015

Granar på pinnar

Idag har jag haft fullt upp... kändes nästan som tomteverkstad med alla paket runt mig. Det är högtryck på juldekorationerna som kommit in i webbutiken och fler nyheter landar där hela tiden. Jag har preciiis lagt in superhärliga ljusstakar nu. Phu!


Nu har äntligen granarna på pinne dykt upp här och det är bland annat detta som ligger i paketen på väg ut i Sverige... Längtar till advent! Bästa högtiden!! Like it a lot! Ber dock om ursäkt för att jag lägger in en mobilbild,  men jag var så exalterad över finheterna som jag plockade upp.


stjärna, ljusstake, ljusstakar, star, wire, madam stoltz, julsaker, julpynt, advent, adventsstake, stjärna, julen 2015, annelies design, interior, webbutik, webbutiker, webshop, detaljer,
Foto: Madam Stoltz
 Kolla in de här fina! Jag har sparat en till mig också... :-)  Min webbutik hittar ni här: www.anneliesdesign.se
stjärna, ljusstake, ljusstakar, star, wire, madam stoltz, julsaker, julpynt, advent, adventsstake, stjärna, julen 2015, annelies design, interior, webbutik, webbutiker, webshop, detaljer,
Foto: Madam Stoltz

Ha en riktigt trevlig kväll!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...