torsdag 19 november 2015

Oohh kruka utomhus

Jag var lite tveksam först att ta in krukor för utomhus nu... men fick tips av en kund på Instagram att spana in dem lite närmare. Det gjorde jag och fastnade ju så klart! Jag tänkte att de skulle vara klumpigare, tyngre och grövre, men de var ju bara alldeles underbara! Nu har jag dem i webbutiken: www.anneliesdesign.se

Oohh kruka utomhus, outdoor, krukor, filtknsla, filt, blommor, miljövänligt, miljövänliga, fairtrade, utomhuskrukor, unik design, annelies design interior, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, till altanen, nettbutikk, nettbutikker, annelie
Foto: Unikdesign
'Sent igår fyllde jag på i webbutiken med julfint! Jag trodde inte det var möjligt att få in flera av produkterna från 'Oohh-sortimentet eftersom det är helt slut hos leverantören, men jag har lyckats få in de populära sakerna igen! Jättekul, med tanke på alla mail och produktbevakningar efter dem :-)

Oohh renar, Oohh granar, gran, ren, ljsustake, madam stoltz, stjärna, stor ljusstake stjärna, mässing, svart, svarta, inredning, miljövänligt, miljövänliga, produukter, inredningsdetaljer, jul, julen 2015, julpynt, advent, pynta, julsaker, juldekoration, juldekorationer, filtkänsla, filt, webbutik, webbutiker, webshop, nettbutikk, nettbutikker, detaljer,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...