torsdag 19 november 2015

Svartvit advent

Hoppas att ni alla har en riktigt trevlig kväll... nu har jag landat i soffan, med datorn i knät :-) Just nu har jag inte så där jättemycket tid för bloggen, så jag hoppas att ni har tålamod med mig. Det blir ofta ganska korta inlägg, men jag kommer igen snart! Jag har i alla fall lyckats ta "förebilder" på rummet som ska bli walk in closet :-) Sådant är alltid kul tycker jag. Sonen har varit här och spacklat idag så efter helgen kan vi nog börja måla. Ska bli kul!

gran, Oohh, granar, ljusstake advent, ljusstakar, svart och vitt, svartvit, svartvita, vitt, svart, julpynt 2015, julen, jul, juldekorationer, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, stjärna, stjärnor, nettbutikk, nettbutikker, vardagsrum, soffbord

Ny leverans från leverantörerna! Den fina ljusstaken och de utfällda granarna (har lyckats få tag på svarta granar!!) är i lager igen. Tyvärr kommer inte granarna på pinne in igen. De är helt slut hos mig och även hos leverantören. Mycket annat fint till advent finns så kika gärna in i webbutiken: www.anneliesdesign.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...