torsdag 2 februari 2017

Blandade bilder från mitt hem...

Fullt upp idag... håller på och jobbar med en serie nya vykort! Kikar in lite snabbt och säger hej bara idag :-)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, blogg, vardagsrum, svartvitt, svartvit, svartvita, Oohh kruka, krukor, container, skåp, eiffeltorn, eiffeltornet, dekoration, prydnad, miniatyr,

Oohh krukor, posters, Eiffeltorn... från min webbutik! Den hittar ni här: www.anneliesdesign.se
Ljusstaken är från Madam Stoltz (har jag haft i shopen, men den är slutsåld)
Containerskåpet är från Interstil (köpt för flera år sedan så jag vet inte om det finns kvar)
Handen är från loppis

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning, Oohh kruka, krukor, frska kryddor, kök, köket

Oohh krukor och poster med styckningsdetaljer hjort (finns älg också) från min webbutik
!
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, inredning,med text, svartvit inredning, blogg, bloggar, svart och vitt,
Postern "I need more shoes" finns i min webbutik och där finns också många andra motiv...
Trådrullar från loppis
Vikt bok = DIY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...