onsdag 1 februari 2017

Lite förändringar i hemmakontoret

Jag ledsnade... på den rackarns hyllan med lådor som var ovanför mig hela tiden och "stängde in" allt! Ny är hyllan borta och det blev precis så härligt öppet som jag tänkte :-) "Nya" lampan har kommit på plats också! Lampan är ett loppisfynd och jag blev ju överlycklig av att jag hittade en grå! De flesta äldre lampor till skrivbord som jag sett på loppis har varit orange!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, vykort, kort med bokstäver, galler, print, prints, konsttryck, tavla, tavlor, fjäder, svartvit, svartvitt, svart och vitt, svart och vit, svartvita, kort, diy, tips, inredningstips, inspiration, ekollon, galge, byxhängare, byxgalge, memoblock på memoblock, text, ansikte mugg, arbetsrum, hemmakontor, hemmakontoret, arbetshörna, skrivbord, skrivbordet, inredningsblogg, blogg, bloggar, le sac en papier, papperspåse, nät,

Tips! En byxgalge kan bli en fin hängare för vykort eller posters! Häng den i gallret eller på en liten spik! Här har jag lagt in tre bokstäver som bildar ordet "Art" i galgen... vykorten med bokstäver och andra motiv finns i min webbutik. Vykorten med bokstäver kostar 15 kr/st. Kul att bilda olika ord och namn med dem...

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, vykort, kort med bokstäver, galler, print, prints, konsttryck, tavla, tavlor, fjäder, svartvit, svartvitt, svart och vitt, svart och vit, svartvita, kort, diy, tips, inredningstips, inspiration, ekollon, galge, byxhängare, byxgalge, memoblock på memoblock, text, ansikte mugg, arbetsrum, hemmakontor, hemmakontoret, arbetshörna, skrivbord, skrivbordet, inredningsblogg, blogg, bloggar, nät

Ett annat tips för att fixa gallret är att ta ett helt vanligt grönt kompostgaller och spraya det svart... enkelt att fixa ett fint galler där man kan hänga upp lite olika fina saker och prints. De fina klämmorna och clipsen finns också i min webbutik tillsammans med ekollonet, postern "Fjäder", memoblocket med lastpall, ansikte mugg mm. Kika gärna in i shopen: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, vykort, kort med bokstäver, galler, print, prints, konsttryck, tavla, tavlor, fjäder, svartvit, svartvitt, svart och vitt, svart och vit, svartvita, kort, diy, tips, inredningstips, inspiration, ekollon, galge, byxhängare, byxgalge, memoblock på memoblock, text, ansikte mugg, arbetsrum, hemmakontor, hemmakontoret, arbetshörna, skrivbord, skrivbordet, inredningsblogg, blogg, bloggar, nät

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...