lördag 11 februari 2017

Lördag med skinande sol

Tänkte gått en promenad i solskenet med Athena, men hon rusade ut på altanen efter några fåglar och sträckte så klart sitt ben i all iver...  så det blir vila för hennes del ett tag. Det blir att greja lite här hemma istället. Härligt med helg när man kan bara gå hemma och fixa lite :-)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, oak, ekollon, konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, prints, box, pennor, skrivbord, arbetsrum, hemmakontor, workarea, workspace, inredning, blogg, svart och vitt, svartvit, svartvita, memobock, städer, new york, galler, nät, vykort, världskarta, världskartor, med text, vintage, loppis, loppisfynd,

Lampa och stol = vintage
Skrivbord = IKEA
Nät/galler = DIY (grönt kompostgaller som jag sprayat svart)
Träklämmor och clips = från min webbutik
Monstera fake-kvist = Gekås
Ljusstakar = från min webbutik
Modelldocka = loppis (men jag har sådana små i min webbutik också).
Ekollon = från min webbutik
Memoblock med städer = från min webbutik
Konsttryck A5 "Oak" = från min webbutik
Vykort världskarta med text = från min webbutik
Box med pennor = från min webbutik
Ball pen = Kontorsleverantören
Peacemärket och fjädern = kommer inte ihåg inköpsställe.

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, oak, ekollon, konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, prints, box, pennor, skrivbord, arbetsrum, hemmakontor, workarea, workspace, inredning, blogg, svart och vitt, svartvit, svartvita, memobock, städer, new york, galler, nät, vykort, världskarta, världskartor, med text, vintage, loppis, loppisfynd,

Trevlig lördag!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, oak, ekollon, konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, prints, box, pennor, skrivbord, arbetsrum, hemmakontor, workarea, workspace, inredning, blogg, svart och vitt, svartvit, svartvita, memobock, städer, new york, galler, nät, vykort, världskarta, världskartor, med text, vintage, loppis, loppisfynd,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...