fredag 28 april 2017

"3D Kaktus" som prydnad

God morgon! Vaknar till ett regnigt Varberg, men vad gör det? Det är freeeedag :-)


Kaktusar är de enda växterna jag verkar klara av... men jag har nu överlåtit allt ansvar för vattning och skötsel av växter till min man eftersom jag ledsnade på att allt vissnade :-) Min senaste design "3D Kaktus" är ett bra tillskott i växtfamiljen... den känns säker :-) Ni hittar den i min webbutik: www.anneliesdesign.se


Jag lade ut en av de här bilderna på min Instagram igår och jag får frågor om bomullskvistarna. Jag köpte mina hos Bunches i GBG. De verkar inte vara så lätta att få tag på...

Vasen "VAKO 260" finns i min webbutik däremot. Där hittar ni också kråkan som står i hyllan, Eiffeltornet och city trivets med städer. Kika gärna in! 


Ha en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...