torsdag 20 april 2017

Vedvagnen är tom

God morgon! Vagnen som jag brukar ha ved i är tom! Den hittade jag förresten på loppis och jag fick berättat för mig att detta var en vagn som de hade under disken med sådan sprit som gick mest så att de skulle slippa springa och hämta hela tiden. Det var alltså på den tiden då det var betjäning över disk! Flaskorna som låg i var 37:or och 75:or :-) Lite kul att ha vagnen för detta men så är den ju fin också... tur att de inte slängde den! Nu finns den hos mig :-)

Nu är ju vår och sommar på gång så antagligen behöver man inte elda i kaminen och kakelugnen mer för denna gång, men.... ved är så himla fint att titta på så den får nog fyllas på ändå kan jag tänka mig.

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, inredning, stykcningsdetaljer, älg, älgar, inredning, kök, köket, dip and dye, gardin, gardiner, fågel fåglar, koltrast, korp, Oohh kruka, krukor, poster, posters, print, prints konsttryck, tavlor, hylla, fat av ek, glasunderlägg, dekoration, kök, industriellt, industri, vagn, loppis, loppisfynd

Tavlan "Styckningsdetaljer älg", fåglarna, Oohh kruka, kors mm finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nettbutikk, inredning, stykcningsdetaljer, älg, älgar, inredning, kök, köket, dip and dye, gardin, gardiner, fågel fåglar, koltrast, korp, Oohh kruka, krukor, poster, posters, print, prints konsttryck, tavlor, hylla, fat av ek, glasunderlägg, dekoration, kök, industriellt, industri, vagn, loppis, loppisfynd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...