fredag 7 april 2017

Hall med svartvita detaljer och en mix av natur

Svart, vitt och natur är nog genomgående trend här i mitt hem! Hallen (som jag gärna skulle vilja renovera, phu, jag säger det igen) är inget undantag! Ett tips är att mixa färgerna på ramarna i det också... kanske inte syns så väl här men jag gillar att köra den mixen eftersom det lätt blir lite hårt intryck med bara svarta ramar tycker jag. Här har jag gjort en variant med svart ram, natur och en poster uppsatt med washitejp.

annelies design, webbutik, weshop, nätbutik, nettbutikk, poster, posters, makrill, fisk, fiskar, tavla, tavlor, hylla, hall, hallen, natur, svart, vitt, svart och vitt, svartvit, svartvita, le sac en papier, papperspåse, förvaring, inredning, korgstol, i need more shoes, poster, print, prints, konsttryck, vykort, kudde, koskinn, skinn, kuddar,

Tavlorna, vykortet i lilla ramen och papperspåsen "Le sac en papier" finns så klart i min webbutik! Där finns också den coola kudden med koskinn! Så klart är skinnet en biprodukt och dessutom där man tagit hand som småbitar för att inget ska gå till spillo. Gillar´t! Länk till shopen: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, weshop, nätbutik, nettbutikk, poster, posters, makrill, fisk, fiskar, tavla, tavlor, hylla, hall, hallen, natur, svart, vitt, svart och vitt, svartvit, svartvita, le sac en papier, papperspåse, förvaring, inredning, korgstol, i need more shoes, poster, print, prints, konsttryck, vykort, kudde, koskinn, skinn, kuddar,

annelies design, webbutik, weshop, nätbutik, nettbutikk, poster, posters, makrill, fisk, fiskar, tavla, tavlor, hylla, hall, hallen, natur, svart, vitt, svart och vitt, svartvit, svartvita, le sac en papier, papperspåse, förvaring, inredning, korgstol, i need more shoes, poster, print, prints, konsttryck, vykort, kudde, koskinn, skinn, kuddar,

annelies design, webbutik, weshop, nätbutik, nettbutikk, poster, posters, makrill, fisk, fiskar, tavla, tavlor, hylla, hall, hallen, natur, svart, vitt, svart och vitt, svartvit, svartvita, le sac en papier, papperspåse, förvaring, inredning, korgstol, i need more shoes, poster, print, prints, konsttryck,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...