söndag 22 juli 2018

Ingen bra syssla när det är så varmt...

Värmen fortsätter... vi (läs: min man) byter brädor på ena gaveln som behövde bytas och vi (japp, båda två) målar huset... I DENNA VÄRMEN!! Helt otroligt varmt! Jag fick på mig ett par snickarbyxor som jag skulle ha på mig första gången jag gick ut för att måla... gick raskt in och letade upp en kjol att måla i istället! Helt galet varmt! Tycker synd om de som har ett fysiskt ansträngande jobb mellan 0700-16.00 de här dagarna.

Här inne är det ganska svalt... här landar jag mellan varven, eller ute på trädäcket under parasollet... funkar bra det också oftast.

Detaljerna på bordet, fårskinnet, tavlan och lampan hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, vardagsrum, vardagsrummet, inredning, dekoration, kudde, koordinater, varberg, bomullskvistar, vas, lejon, ljusstake, korall, koraller, grått, grå, gråa,
annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, vardagsrum, vardagsrummet, inredning, dekoration, kudde, koordinater, varberg, bomullskvistar, vas, lejon, ljusstake, korall, koraller, grått, grå, gråa, fårskinn, lampa, lampor, döden, tavla, poster, posters, svartvit, svartvitt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...