torsdag 19 juli 2018

Min senaste design har kommit!!

ÄNTLIGEN!! Min senaste design har kommit in! Kika in i shopen och spana in fliken "Design av Annelie Palmqvist"... där hittar ni det som kommit in :-) Webbutik: www.anneliesdesign.se
Fotografierna har jag tagit hos VBG Verket som var snälla och lät mig låna deras fina restaurang när jag skulle fotografera min design...

annelies design, webbutik, ljusstake, candle cross, ljusstakar, varberg verket, restaurang, inredning, eldstickan,

annelies design, candle cross, inredning, ansikte, mugg, glasunderlägg, underlägg, dekoration, webbutik, annelies design, webbutiker, webshop,

annelies design, webbutik, ljusstake, hängande ljusstake, ljusstakar, varberg, fårskinn, lång,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...