tisdag 3 juli 2018

Påfyllt med de populära tavlorna!

God morgon! Alltså ljuset de här dagarna är fantastiskt! Det är ju ljust så länge också :-) Härligt!

Nu dröjer det inte många dagar innan jag har min nya design i lager! Jag har blivit lovad att den ska komma den 10/7. Då kommer ni bland annat att hitta min nya väggljusstake "DUO"!

Sängbordet, fårskinnet, tavlorna och skatan finns i lager för omgående leverans! Jag har fyllt på lagret med de populära modellbilderna! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, sovrum, sovrummet, tavla, tavlor, modellbilder, modeller, svart och vitt, svartvit, svartvita, sängbord, house doctor, liggande panel, skata, fågel, fåglar, dekoration, lampa, lampor, mörkläggningsgardiner, mörkläggning, hemtes, hylla, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, vägg, ljusstakar, vitt, vit, vita

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, sovrum, sovrummet, tavla, tavlor, modellbilder, modeller, svart och vitt, svartvit, svartvita, sängbord, house doctor, liggande panel, skata, fågel, fåglar, dekoration, lampa, lampor, väggljusstake, duo, väggljusstakar, kors, fårskinn,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...