söndag 24 februari 2019

Att planera en tavelvägg


Detta är en annons/samarbete med Dear Sam

Jag har fått möjligheten att inreda med superfina posters från Dear Sam... jag är såå nöjd med mixen av tavlor jag valde! Jag tycker det blev riktigt snyggt ihop! Med kampanjkoden Annelie25 kan jag nu erbjuda alla mina läsare 25% rabatt på ett köp. Koden är giltig till och med 27/2-19



annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor,

De har ett stort urval av posters, egentligen något för alla smaker... till råga på allt har de ett härligt miljötänk!

Miljön är viktig för Dear Sam. Alla deras posters trycks på papper som är miljömärkt med FSC för ansvarsfullt skogsbruk samt EU Ecolabel. Deras tryckerier är 100 % klimatneutrala och all produktion av posters för dearsam.com är miljömärkt med Svanen. Alla deras unikt framtagna förpackningar är FSC MIX certifierade och får endast innehålla inblandning av återvunnet material och/eller material från kontrollerade källor.

Bra, eller hur?

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod,

Det var verkligen en fröjd för ögat att få leveransen! Man blir ju sååå glad när man får så fina förpackningar! Så snyggt!

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod,

När jag lyfte på locket till en av kartongerna... då blir man ju bara sååå glad! Yeay! Superfina tavlor!! Det här kommer att bli så bra, tänkte jag direkt! Jag försökte "se" tavelväggen i mitt huvud när jag valde posters. Jag bestämde mig för att gå på svart, vitt och rosa/aprikos! Den kombon skulle bli sååå nice tänkte jag. Självklart var mannen med innan jag klickade på knappen... även om det är en mer feminin touch på de jag valde var han helt med på det. Han gillade också kombon (och sa i och för sig att "du vet bäst", hehehe)

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita,




 Jag lade ut tavlorna på golvet för att planera hur jag ville ha dem. Förr fanns fler "riktlinjer" hur det "ska se ut", men nu för tiden tycker jag att det släppt på mer och mer. Jag planerade min tavelvägg utifrån att jag ville ha en snygg matchning med färgerna och att få plats med väggljusstakar i tavelväggen. Jag tycker det är snyggt...

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavelvägg, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, kors, vitt, vit, vita

Så här blev det! Riktigt nöjd!

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavelvägg, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, kors, vitt, vit, vita, sovrum, sovrummet,

 Den här väggen kommer att få sig en liten renovering i form av liggande panel även här (det har vi på en fondvägg i dagsläget, där sängen står). När panelen kommit upp ska tavelväggen få komma upp på samma sätt...

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavelvägg, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, kors, vitt, vit, vita, ljusslinga, ljusslingor, sovrum, sovrummet

annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavelvägg, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, kors, vitt, vit, vita, ljusslinga, ljusslingor, sovrum, sovrummet


annelies design, webbutik, ljusförvaring, dear sam, poster, posters, tavla, tavlor, samarbete, kampanjkod, kampanjer, rabatt, rabattkod, planera en tavelvägg, aprikos, rosa, svart och vitt, svartvit, svartvita, tavelvägg, väggljusstake, väggljusstakar, ljusstake, ljusstakar, kors, vitt, vit, vita, ljusslinga, ljusslingor, sovrum, sovrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...