torsdag 28 februari 2019

Tar in våren

God morgon! Längtar efter våren... längtar efter att få ta min kaffekopp och sätta mig ute på trappen, längtar efter knopparna på träden, längtar efter värmen av solen... Härliga tid vi har har framför oss! Jag tar in våren så mycket jag kan i form av tulpaner och kvistar från trädgården... Häromdagen hittade jag så fina kvistar på Blomsterlandet... röd trollpil! Visar bilder snart!

Min favoritvas.. den finns så klart i webbutiken! Även ljusstaken Candle Cross, fårskinnen och möbeltassarna "Silent socks" är från shopen! Kika gärna in! www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, tulpaner, vas, candle cross, ljusstake, dekoration, kök, matsal, matgrupp, blommor
annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, tulpaner, vas, candle cross, ljusstake, dekoration, kök, matsal, matgrupp, blommor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...