lördag 23 februari 2019

Dörrfisk + grytlapp

Jag brukar köpa fisk hos Jim som driver https://www.dorrfisk.se/ och vi började pratas vid om produkter... jag designar ju lite olika produkter för hemmet. Han ville ha en stilren produkt med sin logga... vi kom fram till att ett grytunderlägg skulle bli fint och passa bra till hans fina fiskprodukter! Jag skissade fram en grytlapp och lät den sättas i tillverkning. Så här blev den:

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, grytlapp med eget tryck, logga, företagsprofilering, profilering, kök, grytlappar, dörrfisk, fiskbil, fiskbilen, varberg,

Jag måste säga att den fisken som han säljer verkligen är helt fantastisk! Vi har alltid deras lax i vår frys och ofta också torsken. Ibland testar vi några andra sorter men just laxen och torsken är våra stora favoriter här. Det jag gillar är att det inte är ben och skinn på dem och kvalitén... alltså wow! Jag har alltid tyckt att det är lite extra lyxigt att köpa över fiskdisken och att det är bra kvalitet, men det går faktiskt inte att jämföra med det. Det som stört mig lite är fettet som finns på laxen så att man får lämna en bit, även på den man köper över disk... det existerar inte på Jims fisk som han säljer. Faller isär så jäkla härligt! Jag brukar köpa den laxen som man kan äta rå om man vill... den är dyrare men min favorit! Han har en annan variant av lax också men det är den man kan äta rå som är sååå god! Gooootttt!!!!! Jag brukar ta lite olivolja med chili (House Doctors) och chiliflakes i massor och sedan kör jag den på 190 grader i ugnen i ca 25 minuter. Pressad potatis och en god romsås till det (eller smält smör har vi ibland till den)... mmmm!

Det jag skriver är helt mina åsikter och jag skriver detta för att jag vill tipsa er om fin fisk. Det är inte på något sätt sponsrat eller ett samarbete. Tvärtom, jim har fått en faktura av mig :-) Testa en gång och ni är fast hahaha. Det blev jag! Jag vill inte ha något annat nu :-) Perfekt att få hemleverans också... Spana in deras hemsida och läs mer om det om ni vill. Ni hittar hans sida här: https://www.dorrfisk.se/

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, grytlapp med eget tryck, logga, företagsprofilering, profilering, kök, grytlappar, dörrfisk, fiskbil, fiskbilen, varberg,

Har du ett företag och vill ha din logga på en produkt? Kontakta mig så kan jag skissa fram ett förslag... Perfekt att använda i kampanjer, ge bort till kunder, anordna tävlingar om etc. Koontakta mig via mail: palmqvistannelie@hotmail.se

Min webbutik hittar ni här: www.anneliesdesign.se Där hittar ni bland annat kossan med styckningsdetaljer som finns på bilden nedan och mycket annat kul till hemmet...

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, grytlapp med eget tryck, logga, företagsprofilering, profilering, kök, grytlappar, dörrfisk, fiskbil, fiskbilen, varberg,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...