söndag 3 mars 2019

Posterhängare... så smidigt!

I samarbete med https://dearsam.com/se/ har jag fått hem denna ljuvliga vita posterhängare! Det är ett perfekt sätt att hänga upp favorittavlan... den har smidiga magneter mellan listerna så att man lätt kan byta motiv eftersom de inte behöver skruvas ihop. Superbra! Man vill ju kunna byta motiv ibland och flytta runt lite kanske? Hehehe, det gör jag ofta :-)

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, rea, tavla, tavlor, poster, posters, cirkel, svartvit, svartvita, svart och vitt, tavellist, posterhängare, ljusstake, candle cross, cirkuslampa, staffli

Posterhängaren är då alltså från Dear Sam
Postern hittar ni på rea inne i min webbutik: Annelies design
Ljusstaken hittar ni i min webbutik: Annelies design
Lampan frågar många efter... den hittade jag i svärfars garage!
Cirkuslampan kors sålde jag förr i min webbutik men den är slutsåld och kommer inte in igen.
Staffliet hittade jag på loppis!
Arkivskåpet köpte jag hos Bukowskis auktion

Nu återstår bara att önska er alla en riktigt härlig dag!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, rea, tavla, tavlor, poster, posters, cirkel, svartvit, svartvita, svart och vitt, tavellist, posterhängare,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...