tisdag 26 mars 2019

Nytt kuddfodral med koordinater på ingång!

Hihihi det ser ut som att både golv och tak är lite välvt... det blir så av mitt objektiv :-) Här kommer jag att landa ikväll... när ljuset inte längre strilar in genom fönstret... så härligt med ljuset!

Snart kommer det ett kuddfodral med Skellefteå! Jag får leveransen vilken dag som helst... I denna leveransen med min egen design som kommer nu är det bara kuddfodralet som är nytt... en stor sändning med ganska mycket nytt kommer men det dröjer lite. Ska bli kul att visa er vad jag har skissat på senaste tiden :-)

Tavlan "Man close up", lampan, hundbädden, fårskinnet mm hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se

Önskar er en härlig dag och kväll!

annelies design, webbutik, webbutiker, inredning, vardagsrum, vardagsrummet, poster, tavla, lampa, lampor, kuddfodral, kuddar, koordinater, dekoration, hundpuff, puff, hundbädd, zebra, hundtillbehör, hundsäng, kattbädd, katt, hund, hundar, katter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...