fredag 22 mars 2019

Svarta isländska fårskinn

Helgen är i antågande! Härligt! Kikar in med mina skor från 70-talet! Hehehe, nä, men min man kallar dem för det :-) Jag tycker de är urfina jag! Något annat som är riktigt fint är de svarta isländska fårskinnen... galet fint! Ni hittar dem i min webbutik: www.anneliesdesign.se Där finns också väggljusstakarna i tre färger!

annelies design, webbutik, väggljusstake, väggljusstakar, kors, vitt, vit, vita, webshop, tavlor, tavelvägg, sovrum, sovrummet, svart vit, svartvita, svart och vitt, stövlar, boots, heltäckningsmatta, fårskinn, isländskt, isländska, skinn, fäll,

annelies design, webbutik, webshop, tavlor, tavelvägg, sovrum, sovrummet, svart vit, svartvita, svart och vitt, stövlar, boots, heltäckningsmatta, fårskinn, isländskt, isländska, skinn, fäll,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...