onsdag 23 december 2015

Hängande lampor i köket

Jag har letat länge efter fina hängande lampor som jag kan ha i köket... de här har jag också tagit in till webbutiken. Gillar dem skarpt! Jag har sett liknande hos Artilleriet som också hade de där gammaldags sladdarna och sedan dess har jag varit på jakt efter dem. Jag hittade dem hos House Doctor, en av mina leverantörer, så de beställde jag direkt till webbutiken! Superfina! Länk till webbutiken om ni vill kika mer på dem: www.anneliesdesign.se

hängande lampor i köket, house doctor, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, vitt, vit, vita, hyacinter, granar, gran, jul, julen, inspiration, inredningblogg, blogg, bloggar

Bilderna i dagens inlägg är från mitt Instagramkonto...  häng gärna med mig där också. Jag heter @svartvittochrott på Insta. 

kök, köket, jul, julpynt, stjärnor, stjärna, svart och vitt, hylla, rostfria hyllor, bänkskiva, bänkskivor, diskbänk, diskbänkar, apoteksflaskor, bruna flaskor, hyacinter, micro, ugn, ugnar, hängande lampor i köket, hängande lampa, house doctor, lampor, lampor ovanför diskbänken,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...