söndag 8 februari 2015

Tävlingsdax!

Jag körde igång en tävling på min Instagram (@svartvittochrott och @annelies_design_interior) nu ikväll... alla har ju inte Insta så jag kör en tävling även här så att alla har möjlighet att vara med. Vinsten är att välja ett valfritt konsttryck från min webbutik: Annelies Design & Interior

1. Skriv en kort motivering  i kommentarsfältet vilket konsttryck du skulle välja och varför.
2. Dela bilden på din blogg eller Instagram om du vill (frivilligt)
2. Klart! Du är med i tävlingen!

Självklart kan du delta även i Instagramtävlingen!

Tävlingsregler:

Tävlingen pågår till och med den 11/2 2015 kl 20.00. Vinnaren utses av Annelies Design & Interior. Beslutet kan ej överklagas. Vinnarens namn publiceras här på bloggen senast två dagar efter att tävlingen har avslutats och meddelas personligen till den mailadress som uppgivits. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren.


OBS! Glöm inte skriva din mailadress om du skriver som anonym.

konsttryck, tavla, tavlor, collage, tävling, svartvita posters, svart och vitt, svarta och vita, artprint, tävlingar, sverige, stol, stolar, artprints, print, prints, på väggen

25 kommentarer:

  1. Om jag vann skulle jag vilja ha ditt nya print Oak, det är grymt snyggt...!
    Har delat din tävling på Instagram och håller tummarna nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag vill gärna vara med i tävlingen och om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja få det läckra konsttrycket "Oak" bara för att jag tycker det är så fint och härligt :) Delar tävlingen på instagram som Monkabe!
    monicabengtsson16@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Om jag fick chansen att vinna skulle jag gärna vilja ha printet med svart fågel (http://www.anneliesdesign.se/product.html/svart-fagel?category_id=11)

    Snyggt, stilrent och inger en frihetskänsla. Alltid varit fascinerad av fåglar och dess möjlighet att flyga och se saker ur ett annat perspektiv. Skulle ha detta vid mitt skrivbord för att påminna mig om att allt är möjligt när det är mycket plugg och ens framtid känns mörk och långt borta. :)
    / Maria (mariakarlsson93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  4. Hade varit så häftigt att vinna en av dina artprints. Har delat på instagram. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Fiiinaste Tävlingen ♡ ...
    Jag önskar vara med i en kommentar & skulle bli så lycklig om jag vann & väljer då konstrycket Svart Fågel
    annmi.eriksson@hotmail.com

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Om jag haft turen att vinna hade jag valt
    Powder.
    Hade passat så bra i min walk in closet :D kram My
    my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag skulle vilja vinna "världskartan". Den är väldigt speciell i mina ögon, då den endast är svart och vit och inte färgglad som kartor brukar vara. Väldigt vacker och skulle passa perfekt ovanför min säng då den symboliserar en del utav mig, det jag älskar att göra - att resa!
    // Rebecka - rebeckaacarlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Alla är helt underbara så skulle önska att det skulle bli en överraskning om jag har turen på min sida
    Mvh linneaborg@passagen.se

    SvaraRadera
  9. Skulle välj trycket OAK.
    Får mig att tänka på Elsa Billgren och hennes inrednings stil
    Den är min melodi!!!
    /EA
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Skulle vilja ha Powder som konsttryck i mitt hem. För den är väldigt fin och min dotter skulle uppskatta den riktigt mycket då hon älskar smink.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  11. Jag skulle vilja vinna ABC eller Gilang med fjädrar eftersom de är så otroligt vackra. Jag skulle bli minst lika glad om du som konstnär väljer åt mig. Jag skulle hänga in den i sovrummet ovanför sängen så jag redan kör med svart/vit tema på konsten som hänger på sovrumsväggarna. Jag kommer även dela denna tävling på min Instagram @gratistestaren samt min blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg nu att man inte kunde tävla om Gilang med fjädrar. Jag vill då hellre vinna Eiffeltornet.

      Radera
  12. Jag är så förälskad i Isbjörnen! Den representerar överlevnad, mod och värme och trygghet för mig. Sättet du hade ramade den in på - med isbjörnen asymmetrisk i ramen, var superfint!

    SvaraRadera
  13. Julianna Fredriksson10 februari 2015 kl. 00:50

    Hej!
    Är gärna med.

    http://www.anneliesdesign.se/product.html/varldskarta?category_id=11 Väljer detta konsttryck som min dotter kan ha i sitt rum. Hon skulle nog tycka det va skoj med lite nytt på väggarna, för med detta läckra tryck skulle helt klart tillvaron förgyllas och stämningen skulle bli på topp. Hoppas nu på turen för hon förtjänar den verkligen.

    Mvh Julianna
    julianna@bredband2.com

    SvaraRadera
  14. Hejsan!
    Jag hade så gärna velat vinna Fjäder nr 2. Den är så simpel men ändå så vacker. Den skulle passa utmärkt till det stilleben jag har funderat på att fixa till!

    SvaraRadera
  15. Om jag vann skulle jag vilja vinna svart fågel, den är härligt snyggt och skulle passa bra hemma hos mig.
    Delat tävlingen på min logg (Lydia Sleyman ).
    lydia_sleyman@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag skulle vilja vinna skata! Så snygg och stilren! Skulle passa perfekt i min nya lägenhet ;)



    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. nikoliana bengtsson10 februari 2015 kl. 12:40

    jag skulle vilja vinna världskartan, den är så snygg!

    charisma_92_@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Om jag vinner vill jag ha Fjäder 1 eller Eiffeltornet. De är så fina och passar överallt. Fjädertavlan är dessutom läcker när färgen ser "utspilld" och flytande ut./ag.westin@live.se

    SvaraRadera
  19. hej
    men åh va fina om jag har lyckan så önskar jag vinna den svarta fågeln
    älskar fåglar
    hoppas på turen
    delar på fejjan
    Titti
    tittifairlane@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Christina Frisberg
    Klart jag vill vara med i utlottningen av ett fint konsttryck av dig, jag skulle helst vilja ha allihopa ;) fast Fjäder nr 1 är ju helt fantastiskt fin
    http://www.anneliesdesign.se/product.html/fjader-nr-1?category_id=11
    Jag har inte instagram men har delat tävlingen offentligt på fb under mitt namn Christina Frisberg så fler hittar hit :)
    frisanpoxy@hotmail.se
    skickar över alla hjärtansdag kramar till alla som vill ha, törs ta emot och behöver :)

    SvaraRadera
  21. Isbjörnen för att den är så otroligt vacker. Jag skulle vilja ha den på väggen för att alltid påminnas om hur utsatt den är i vår miljö och att jag alltid ska göra mitt bästa för att leva miljövänligt och alla kan vi på något vis förbättra den miljö vi alla ska leva i.
    /EJA 011.63258@telia.com

    SvaraRadera
  22. Av alla de fina konsttrycken så tycker jag allra bäst om ugglan! :)
    Har delat om tävlingen på bloggen;
    http://vajb.blogg.se/2015/february/tavling.html

    SvaraRadera
  23. Hoppas på OAK!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...