torsdag 28 januari 2016

100 % stearin

Alla andra ljus har åkt ut! Jag köper alltid 100 % stearin... Gillar´t! De här fina ljusen fick jag med mig hem som prov efter ett besök hos @besongross De coola små lastpallarna i miniatyr hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

starinljus, ljus, stearin, mini lastpallar, lastpall, lastpallar, miniatyr, beson gross, varberg, grossist, inredning, inredningsblogg, bloggar,

Jag har en tanke på massor av ljus ute på trädäcket till ljumma vårkvällarna som kommer :-) Ska se om jag kan fixa till någon fin plats för ljus... mysigt! Det är så himla fint att sätta många i grupp!

starinljus, ljus, stearin, mini lastpallar, lastpall, lastpallar, miniatyr, beson gross, varberg, grossist, inredning, inredningsblogg, bloggar,

Vasen som skymtar i högerkanten fyndade jag på loppis... annrlunda och rolig! 

1 kommentar:

  1. Samma här, kör bara med stearinljus nu. Inte en massa gifter som avges av dem...
    Värmeljus finns ju även i 100% stearin, brukar köpa Liljeholmens på ICa, de brinner dessutom längre än paraffinljusen.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...