fredag 15 januari 2016

Tips! Grön skönhet i Varberg!

Härligt med fredag! Veckan har gått snabbt som vanligt, men ändå... det är alltid gott när fredagen kommer! I veckan tittade jag in till Madeleine som driver butiken Grön skönhet i Varberg. Den ligger på Kyrkogatan 21. Det märks att Madeleine brinner för sina produkter och sin butik. Superfint! Det var min första tanke när jag kikade in där. Jag kunde inte låta bli att fråga om jag får komma och fota för att lägga ut bilder och tipsa här på bloggen...

grön skönhet, varberg, varbergsbutik, tips, butiker, produkter, hylla av träplank, trähylla, krämer, soley,

Jag lade direkt märke till en inredningsdetalj som var himla käck! Spana in flaskan som de gjort till en ljusstake! Hur fint var inte det? Någon som kan ge ett tips på grossist som har sådana ljushållare för en flaska? Maila mig gärna i så fall till: palmqvistannelie@hotmail.se De skulle jag gärna ta in i butiken...

flaska, ljusstake, ljushållare för flaskor, inredning, inredningsdetaljer, detaljer, tips, ljusstakar, grön skönhet, varberg, varbergs,


klockargårdens, produkter, grön skönhet, butik i varberg,

Det här får bli ett litet fredagstips till er som bor i Varberg eller gör utflykt hit! Nope, inlägget är inget sponsrat inlägg för er som undrar det. Jag visar det jag gillar och vill visa. Om det är ett sponsrat inlägg så skriver jag det. Bara så att ni vet :-) För er som har för långt till Varberg kan kika in i deras webbutik om ni vill spana in produkterna: http://www.gronskonhet.com/Webbutik

krämer, butik, varberg, varbergs, butik, grön skönhet, tips,

Nu återstår bara att önska er alla en riktigt härlig afton!

maria åkerberg, grön skönhet, varberg, varbergsbutik, varbergs, butik, butiker, smink, make up, produkter,



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...