tisdag 22 november 2016

Julklappstips till fågelskådare och någon som har bondgård?

Jag tycker det är sååå svårt att köpa julklappar ibland... man vill ju gärna att det ska bli lite personligt och att det ska finnas en tanke bakom presenten! Jag gillar fåglar, men är ingen fågelskådare och jag är ingen bonde som har bondgård men jag gillar tuppar :-) Man har ju sina speciella saker som man gillar... fåglar är en sådan grej för mig! Jag tvekade inte en sekund över att ta in falken i sortimentet och tuppen... den målade jag med glädje! Gillar´! Så, här kommer ett par tips från mig vad som skulle kunna bli en personlig julklapp till någon :-) En falk och en tupp!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, nettbutikk, nettbutikker, tupp, falk, falkar, fågel, fåglar ,fågelskådare, bondgård, bondgårdar, matsal, varbdagsrum, vardagsrummet, julklapp, julklappar, julklappstips, kök, falken, soffbord, vitt, vit, svart, svarta,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, nettbutikk, nettbutikker, tupp, falk, falkar, fågel, fåglar ,fågelskådare, bondgård, bondgårdar, matsal, varbdagsrum, vardagsrummet, julklapp, julklappar, julklappstips, kök, falken, soffbord, vitt, vit, svart, svarta,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...