måndag 30 januari 2017

Detaljer i hyllan

Lite "nytt" piff i hyllan! Eller rättare sagt nytt + gammalt...  en härlig kombo att mixa tycker jag. Gillar att kolla på loppis efter härliga detaljer att sätta ihop med nytt!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, poster, i need more shoes, svartvit, svartvitt, svartvita, svartvit, detaljer, loppis, loppisfynd, inredning, detaljer, hylla, ikea, tavla, poster,

Bilden nedan:
Miniatyrstolen budade jag hem från Tradera
Olika verktyg som jag lagt i glas, allt från loppis
Sax från Artilleriet i GBG
Vykort världskarta från min webbutik
Pyramiden är vintage och köpt hos Susan Cedgård "Fik i Sik"
Vykort kors "I will either find a way - or make one!" är från min webbutik
Ramen som vykortet sitter i är loppisfynd
Verktyget och stämpeln är från loppis
De bruna glasflaskorna är från loppis
Hyllan är från IKEA (tillverkas dock inte längre)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, poster, i need more shoes, svartvit, svartvitt, svartvita, svartvit, detaljer, loppis, loppisfynd, inredning, detaljer, hylla, ikea, tavla, poster,

Bilden nedan:
Boken har jag vikt själv... superlätt! Bara vik in några blad, men ta bort själva omslaget först.
Postern "I need more shoes" är från min webbutik.
Trådrullarna är från loppis
Hammaren är från loppis
Bollarna med siffror från loppis
Leksaken spiral är vintage och köpt hos Susan Cedgård "Fik i Sik"
Modelldockan är från loppis, men liknande små dockor finns i min webbutik. Jag har bara tagit bort ställningen så att dockan kan sitta ner... 

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, poster, i need more shoes, svartvit, svartvitt, svartvita, svartvit, detaljer, loppis, loppisfynd, inredning, detaljer, hylla, ikea, tavla, poster, posters, print, prints, med text,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...