torsdag 26 januari 2017

Fotografera köket utan sol

Jag har haft SMHI:s sida uppe flera gånger för att försäkra mig om vädret... fotografering av köket står på agendan idag! Det är bilder som ska hamna i en artikel för Houzz. Jag fixade i ordning allt igår så att köket stod redo för foto, men det blev ju aldrig ljust!! Det var helt omöjligt att få bra bilder! Hoppas att mina fina blommor från torget håller sig fina tills ljuset behagar komma fram igen! Det KAN bli någon solglimt senare idag, men annars ser det väldigt trevligt ut till helgen :-) Så, en liten väderprognos från mig blev det också... nu håller jag tummarna för att den stämmer!

Så länge... några bilder från gästrummet!

annelies design, webbutik, buffel, tiger, posters, poster, konsttryck, tavla, tavlor, tavelvägg, ikea bestå, svartvit inredning, svart och vitt, svartvita, print, prints, buffelhuvud, sensimillion, inredning, gästrum, gästrummet, webshop, nätbutik, nettbutikk, plakat, plakater, nettbutikker,

Buffeln och tigern finns i webbutiken! Ni hittar den här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, buffel, tiger, posters, poster, konsttryck, tavla, tavlor, tavelvägg, ikea bestå, svartvit inredning, svart och vitt, svartvita, print, prints, buffelhuvud, sensimillion, inredning, gästrum, gästrummet, webshop, nätbutik, nettbutikk, plakat, plakater, nettbutikker,
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...