söndag 17 september 2017

Söndagsfrukost med sol

Efter en sovmorgon (nja, i alla fall liiite längre sovtid än vanligt) tog vi som vanligt en härlig söndagsfrukost med färska frallor (jepp, min man var och handlade dem tidigt i morse medan jag fortfarande sov... lyx!), apelsinjuice och lite annat smått och gott. Kaffe också så klart :-) Nu sitter jag här med en inköpslista till kvällens belgiska våfflor som ska intas med familjen. Det belgiska våffeljärnet är bara använt en enda gång sedan vi fick det i julklapp... och det är ju väldans synd så det får vi göra något åt.

Bomullskvistarna köpte jag hos Bunches i Göteborg, men de övriga detaljerna (de flesta) hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, fåglar, fågel, skata, handsnidad, bomullskvistar, blommor, vako, vas, smaelta, lotta pettersson, clipboard, vykort, hylla, kök, köket, köks, ljusstake, candle cross, stumpastake, inredning, varberg, inredningsbutik, nätbutiker,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...