torsdag 9 augusti 2018

Karta Varberg natt!

Jag bytte tavlor i arbetsrummet/ateljén... denna blev en hit hos både mig och min man! Så himla fin med känslan av natt över Varberg! Längst ner, istället för koordinater, bestämde jag mig för att ha ord som passar för staden... där står surfing, bad, fästningen, Kallbadhuset och torget! Jag tycker de orden speglar Varberg på ett bra sätt... vår fantastiska stad, som vi fått njuta denna sommar! Kartan finns även i original (vit och svart), röd och denna svarta. Finns även fler städer! Kika in i shopen och spana in dem, vetja! Perfekt present att ge bort (men man vill gärna ha en själv också) :-)

Spiralblommorna, vasen och ljusstaken finns också i lager för omgående leverans! En enda posterhängare finns fortfarande... de är på utförsäljning 70% rabatt!

Min butik hittar ni här: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, karta, kartor, varberg, fästningen, kallbadhuset, torget, natt, tavla, tavlor, present, presenttips, vas, ljusstake, ljusstakar, duo





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...