söndag 26 augusti 2018

Sovrum i svart och vitt

Söndagsmood! Sova länge, laga lite god mat, chilla, dricka kaffe... Helgenrna är helt fantastiska, men jag måste säga att jag verkligen ser fram emot när veckan startar också... vilken glädje att få ha det jobbet jag har! Yeay!! Ingen söndagsångest här inte :)

Vet ni... häromdagen fick jag proverna för min senaste design! Alltså... supernöjd! Inget behövde ändras i stort sett... bara små detaljer i produktionen, men för övrigt, inget alls! Det jag kan avslöja är att det denna gång blir en hel serie produkter av ett mönster som jag har målat! Ska bli så spännande att få visa vad jag har jobbat med :-)

På bilderna ser ni min allra senaste design bland annat... väggljusstakarna "Kors". De finns i lager sedan en liten tid tillbaka. Tavlorna, fårskinn, sängbordet och kudden med koskinn finns också i shopen. Ni hittar allt här: www.anneliesdesign.se

Njut av dagen!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, tavla, tavlor, poster, fotokonst, tavelvägg, tavelväggar, stege, sängbord, sovrum, sovrummet, fårskinn, vitt, grått, liggande panel, lampa, diy, väggljusstake, väggljusstakar, dekoration, house doctor

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, tavla, tavlor, poster, fotokonst, tavelvägg, tavelväggar, stege, sängbord, sovrum, sovrummet, fårskinn, vitt, grått, liggande panel, lampa, diy, väggljusstake, väggljusstakar, dekoration, house doctor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...