tisdag 7 augusti 2018

Skissar på ännu mer inredningsdetaljer

Designar lite nya produkter... så roligt det är! Det dröjer innan jag kan visa vad det är jag håller på med för det tar sin lilla tid. Är bara i skissfasen samt ändrar om lite lite då och då så än är det långt kvar till produktionen ska sätta igång! Jag kommer självklart visa bilder så snart jag bara kan :-)

Här är några bilder på inredningsdetaljer som jag designat... ljusstake "Candle Cross", hängande ljusstaken "Candle Cross long RAW" och grytunderlägget Varberg!

Även fårskinn i olika färger, Eldstickan tändstickor och fat av ek tog jag med mig när jag fotograferade min nya design i Varberg Verkets fina lokaler... Allt hittar ni i shopen: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, candle cross, varberg, verket, eldstickan, tändstickor, fat av ek, fårskinn, dekoration, inredningsbutik, inredningsbutiker,

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, candle cross, varberg, verket, tegel, hängande, raw, long, dekoration, inredningsbutik, inredningsbutiker,

annelies design, webbutik, webbutiker, design, inredning, candle cross, varberg, verket, grytunderlägg, underlägg, varbergs fästning, fästningen, dekoration, inredningsbutik, inredningsbutiker,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...