fredag 15 februari 2019

Håll utkik efter min nya design

Om några timmar tar vi helg... ska bli gott! Man kan kalla det taco-fredag här för det är det som är tänkt att vi ska fixa till ikväll :-)

Jag har fått proverna på min nya design... får hålla fingrarna i styr så att jag inte kommer att fixa med det istället för att vila :-) Har ju sååå roligt arbete men måste göra lite annat också... De här nya produkterna dröjer innan de kommer ut i butiken. Först ska eventuella ändringar göras och sedan ska de tillverkas i större kvantiteter, men håll koll här på bloggen, på insta (@anneliesdesign) och/eller i webbutiken:  www.anneliesdesign.se

Är ni ute efter något fint till påsk? Då har jag ett tips att ni kan spana in kökshandduken med tuppen som finns med på nedersta bilden. Lika fin året om men så klart lite extra kul till påsk :-) I webbutiken finns det en egen kategori med "PÅSK"... kika in vetja!

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kök, dekoration, lampa, lampor, tavla, makrill, kksö, vako, vas, smaelta, svartvit, svartvita, svart och vitt, industriellt, industristil

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredning, kök, dekoration, lampa, lampor, tavla, makrill, kksö, vako, vas, smaelta, svartvit, svartvita, svart och vitt, industriellt, industristil, tupp, kökshandduk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...