lördag 4 maj 2019

Nymålat bord

Gah! Nu har jag målat om bordsskivan igen! Jag tyckte aldrig riktigt om den mörka färgen så nu är det ljust igen! Jag målade med Vintros färg som är en chalk paint. Det var nog det värsta jag har målat med någonsin! Jag kommer aldrig att göra om det! Varför? Färgen smulade sig som krita när jag målade... det låg ojämnheter överallt! Det var inte för att jag målade för många ggr på varje ställe, försökte verkligen undvika det men liiiite måste man ju strycka ut! Jag fick måla, slipa, måla, slipa, måla och slipa... jodå, räkna gångerna :-) Till sist lack av samma märke! Det enda jag var nöjd med var lacken... bästa på länge! Nu är det dock klart! Visst, det blev så matt som jag ville ha det men... nä, det här gör jag inte om!

Många av detaljerna i bilderna hittar ni i min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, matsal, matgrupp, måla om bordet, måla, nymålat, chalk paint, chalk färg, kritfärg, inredning, bordsskiva, bordsskivan, vintro,
annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, matsal, matgrupp, måla om bordet, måla, nymålat, chalk paint, chalk färg, kritfärg, inredning, bordsskiva, bordsskivan, vintro, candle cross, ljusstake, ljusstakar, bubbles, vas, magnolia, konstgjorda, blommor,

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, matsal, matgrupp, måla om bordet, måla, nymålat, chalk paint, chalk färg, kritfärg, inredning, bordsskiva, bordsskivan, vintro, candle cross, ljusstake, ljusstakar, bubbles, vas, magnolia, konstgjorda, blommor, vitt

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, matsal, matgrupp, måla om bordet, måla, nymålat, chalk paint, chalk färg, kritfärg, inredning, bordsskiva, bordsskivan, vintro, candle cross, ljusstake, ljusstakar, bubbles, vas, magnolia, konstgjorda, blommor, ljusförvaring, hängande ljusstake, poster, fårskinn, dyna, dynor,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...