torsdag 11 juli 2019

NYHET! Ljusstake SQUARE

Min senaste design har kommit! Såå kul att kunna visa er vad jag har jobbat och skissat på senaste tiden! Surprise... ännu en ljusstake :-) Denna har jag valt att kalla "SQUARE"! Jag har designat den så att man kan sätta ihop den med flera och bilda ett valfritt mönster... Så klart kan man sätta ihop den till en adventsljusstake när julen är i antågande! Den kostar 189 kr styck för just denna förnicklade mässing men jag har ordnat ett paketpris på fyra stycken i ett set om fyra stycken också. Kika in i shopen vetja: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, design, ljusstake, square, förnicklad mässing, mässing, adventsljusstake, ljusstakar, glasunderlägg, underlägg, amrmor, skål,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, design, ljusstake, square, förnicklad mässing, mässing, adventsljusstake, ljusstakar,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, design, ljusstake, square, förnicklad mässing, mässing, adventsljusstake, ljusstakar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...