söndag 15 juni 2014

Blommor lite överallt

Buketten som jag fick med mig från mina grannar var så rejäl att jag fick dela upp den till lite olika platser. Här i hallen hamnade största delen av buketten...

sommarblomma, sommarblommor, blomma, blommor, bukett, buketter, porslinssko, sko, pumps, stringbyrå, string, byrå, hall, hallen, vitt, vita

Vita skon från Alanya är med och pryder stringbyrån tillsammans med blommorna från Britt.

sommarblomma, sommarblommor, blomma, blommor, blommorna, trädgård, trädgården

trädgård, sommarblomma, blomma, blommor, vitt, vita

Även om blomman (vet så klart inte vad den heter) inte blommar längre är den nog min favorit i buketten... Det enklaste är oftast det vackraste :-)

blomma, blommor, sommarblomma, sommar, sommaren, foto, fotografi,

Ha det gott!

7 kommentarer:

  1. Vackert med blommor inne. Man blir så glad när man går förbi och ser dem. Ha en fin söndag. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Underbart med vackra blommor inne... är inte det där en allium kanske?
    Ha en härlig söndag!

    SvaraRadera
  3. Wow....Otroligt vackert & vilkla fantastiska foton!

    /Kram
    Pst...Skon är riktigt läcker :)

    SvaraRadera
  4. Vill också omge mig med vackra blommor, man blir så glad då. Ha en mysig dag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Underbara blommor.
    Det är ju så härligt att plocka in och omge sig med blommor under sommaren.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  6. Det är så underbart lyxigt att ha egenplockade blommor inne. Detta är en härlig tid. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Så snyggt och enkelt i en glasburk i hallen, välkomnande. Hoppas att du får ett riktigt fint sommarlov!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...