tisdag 24 juni 2014

Svart fjäder på clipboard

Min senaste tavla "Svart fjäder" i en clipboard. Kul att göra lite annorlunda än att bara sätta tavlor i ram alltid. Man kan ju variera med clipboards i olika färger, sätta upp prints på väggen med washitejp (papperstejp som finns i bokhandeln eller på Panduro) eller sätta konsttrycken i klämmor och sedan upp på väggen. Hur ser "Svart fjäder" ut inramad? Det hittar ni här: "Svart fjäder" inramad

svart fjäder, artprint, artprints, clipboard, print, prints, tavla, tavlor, konsttryck, konsttrycket, glaskupa, glaskupor, ljus, tändsticksask, i hyllan, hylla, ikea

"Svart fjäder" säljs i obegränsad upplaga. Däremot finns det endast 16 ex kvar av "Two feathers", så skynda skynda om du vill ha ett ex. Här hittar du alla mina konsttryck och info: Konsttryck

clipboard, clipboards, tavla, tavlor, artprint, artprints, print, prints, konsttryck, konsttrycken, svart fjäder, fjädern, fjädrar, svarta, svart och vitt, svartvita tavlor, detaljer, vikt bok, house doctor, hylla ikea,

Snart kommer det en liten sommartävling, så håll utkik här på bloggen!

svart fjäder, svarta fjädern, glaskupa med blomma, grön växt, gröna växter, grönt, växterna, hylla, ikea, hyllor, hall, hallen, konsttryck, konsttrycken, artprints, print, tavlor, tavla, annelie palmqvist,

Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. Meeen jag älskar huvudet du har där!
    Och fjädern är vacker.
    Jag får ofta kommentarer om dina print när folk är hos mig och nu ska två av dom förmodligen med upp till stugan.
    Om jag klarar av att släppa dom alltså=))

    Är numera på http://tidigamornar.blogspot.se/ så du hittar mig där.

    SvaraRadera
  2. Tjusigt :) Hoppas du har det fint. Kram

    SvaraRadera
  3. Kul att sätta upp sina prints på olika sätt, ramar, clipboard, washi.....det är roligt att variera. Det ger ju helt olika uttryck!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Åh,så vackert ..........

    /Kram

    SvaraRadera
  5. Du kan verkligen kosnten att måla snygga läckra fjädrar som fångar en. Jättefint!!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  6. jättefint... enkelt och stilrent sådär, gillar!

    SvaraRadera
  7. Superfin!!! Fjädrar är toppen! Det är många som undrar om det är riktiga fjädrar om mina tavlor av dig! Kul va!!!

    Jag har ett semesterprojekt! Måla väggarna så att jag kan få upp tavlorna!!!! Tjoho längtar!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...