måndag 30 juni 2014

Lite av det mesta och mycket av Athena

Behöver jag säga att det är fullt upp med en liten valp? Fokus ligger just nu så klart på att Athena ska få möta världen och utforska allt nytt och då blir det lite mindre av annat :-) Idag behöver jag lite tid i arbetsrummet för att packa beställningar på tavlor... och fixa lite via internetbanken. Jag får passa på när hon sover, för de vakna stunderna är det livat :-)


Ytterdörren är färdigmålad (det hann jag med innan Athena kom)... i alla fall är insidan klar :-) Ska sätta fast lite dekorlist först innan jag visar. Bilder kommer snart! Nähä, hörrni! Dags att mysa med Athena! Idag ska hon ut på en första cykeltur!

Ha det gott!

6 kommentarer:

  1. Sååå snyggt mede de röda detaljerna <3
    Naw...Liten Athena ut på cykeläventyr hihi Ha det så gott/Kram & såklart liten Nospuss :)

    SvaraRadera
  2. Så härligt det låter med en liten valp... här räknar vi ner tills kattungarna ska landa, två veckor kvar, sen blir det nog fullt ös här med, fast på annat sätt såklart!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. Det är mycket jobb med en liten valp. Men ack så härligt. Vet av erfarenhet. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Så kul med en liten valp. Mysigt. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Alltså du har det så galet fint hemma! Jag får så mycket inspiration!!
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  6. Hejsan och grattis till den lilla valpen.

    Går själv i valptankar, men... ISSES vad mycket jobb det är... och om jag ska vara jätteärlig... så tycker jag valpar är aningen jobbiga. De lyder inte och kissar överallt... fast sååååå härliga.
    Så... det gäller bara att hitta rätt uppfödare som vill sälja en tikvalp och att övertala mannen att vi behöver en valp.

    Må gott

    //Britt

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...