onsdag 4 maj 2016

Svartvit inredning

Jag spanar ständigt efter läckra detaljer som jag kan kombinera ihop med det jag redan har... glad som attan blir man när man först hittar en fin vit vas på ett loppisställe och en halvtimme senare hittar en mindre likadan, typ, på ett annat loppisställe :-) Lite grönt på det så blir det en fin kombination med det svarta och vita som är vanligt hemma hos mig.

konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, peace, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljusstake, påbyggnadsbar, ljusstakar, vita vaser, loppisfynd, loppis, annelies design, inredning, inredningsbutik, webbutik, webbutiker, webshop,

Konsttrycket "Peace" och lite mer än 50 andra motiv hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se
Ljusstakar, liknande de på bilden, finns också i webbutiken. Just de jag har här på bilden är en reproduktion av Nagels original från 1965,  men i webbutiken finns snarlika från House Doctor. Snygga som attan och kul att man kan bygga ihop dem så här på olika sätt...

konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, peace, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljusstake, påbyggnadsbar, ljusstakar, vita vaser, loppisfynd, loppis, annelies design, glasflaska, glasflaskor med kork, inredning, inredningsbutik, webbutik, webbutiker, webshop,

Svart, vit och grön hälsning till er alla...

konsttryck, tavla, tavlor, poster, posters, peace, svart och vitt, svartvit, svartvita, ljusstake, påbyggnadsbar, ljusstakar, vita vaser, loppisfynd, loppis, annelies design, inredning, inredningsbutik, webbutik, webbutiker, webshop,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...