onsdag 18 maj 2016

Dalmatin i ny ram

Jag var på jakt efter ännu fler ramar till mina konsttryck som jag säljer i webbutiken... och hittade några fina på loppis igen! Det som är lite extra kul är att det finns lite annorlunda ramar som inte finns precis "överallt". Dalmatinern hamnade i en mässingfärgad ram!

tavla fjäder, fjädrar, fjäder, feather, feathers, dalmatin, dalmatiner, tavla, tavlor, poster, psoters, konsttryck, print, prints, hund, hundar, svartvitt, svartvit, svartvita, svart och vitt, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, loppis, ram, ramar, mässing, memoblock göteborg, grafiskt, grafiska, grafisk, svartvita detaljer, marmor

Konsttrycket "Dalmatin" och "Fjäder nr 2" hittar ni i webbutiken: www.anneliesdesign.se Där finns också memoblocket "Göteborg" och fårskinn dyna som finns på bilden nedan.

stol, stolar, fårskinn dyna, isländkst fårskinn, fäll, fällar, dalmatin, dalmatiner, tavla, tavlor, poster, psoters, konsttryck, print, prints, hund, hundar, svartvitt, svartvit, svartvita, svart och vitt, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, loppis, ram, ramar, mässing, memoblock göteborg, grafiskt, grafiska, grafisk, svartvita detaljer, arkivskåp, vitt, vit, vita, marmor

Min gamla kontorsstol har inte kommit undan än... den får nog åka iväg till loppis igen tror jag för jag har inte riktigt någon plats för den. Om det är någon i närheten som är intresserad av att få den gratis (endast hämtning) så hör av er via mail till palmqvistannelie@hotmail.se

dalmatin, dalmatiner, tavla, tavlor, poster, psoters, konsttryck, print, prints, hund, hundar, svartvitt, svartvit, svartvita, svart och vitt, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, loppis, ram, ramar, mässing, memoblock göteborg, grafiskt, grafiska, grafisk, svartvita detaljer, marmor
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...