torsdag 12 maj 2016

Ekollon, vykort och ramar

Jag har ju en del konsttryck som behöver ram så jag kikade på loppis sist och hittade några fina, men de hade helt fel storlek till mina A4 som jag ville ha dem till :-) Nåja, de kom till användning ändå... jag tog bort glaset och bakstycket och behöll bara de fina ramarna till ett stilleben på skänken. På bakstycket till en av ramarna fäste jag ett vykort. Så, det är bara själva glasen till ramarna som står och dammar för tillfället :-)

oak, ekollon tavla, tavlor, posters, posters, print, prints, svart och vitt, ram, ramar, loppis, loppisfynd, fynd, stilleben, ramen, glasflaska med kors, ikea, vykort, kort, siffror, bokstäver, bokstav, svartvitt, svartvita, vitt, natur, trärent, trärena,

Konsttrycket "Oak" finns i tre storlekar: A3, A4 och A5 (79 kr - 199 kr). Svartvita vykort med bokstäver och siffror...  finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

oak, ekollon tavla, tavlor, posters, posters, print, prints, svart och vitt, ram, ramar, loppis, loppisfynd, fynd, stilleben, ramen, glasflaska med kors, ikea, vykort, kort, siffror, bokstäver, bokstav, svartvitt, svartvita, vitt, natur, trärent, trärena,

Insekten i hårdplastkub finns också i webbutiken...

insekt, insekter, skalbagge, skalbaggar, kub, oak, ekollon tavla, tavlor, posters, posters, print, prints, svart och vitt, ram, ramar, loppis, loppisfynd, fynd, stilleben, ramen, glasflaska med kors, ikea, vykort, kort, siffror, bokstäver, bokstav, svartvitt, svartvita, vitt, natur, trärent, trärena,

Hoppas att ni har en härlig kväll!

oak, ekollon tavla, tavlor, posters, posters, print, prints, svart och vitt, ram, ramar, loppis, loppisfynd, fynd, stilleben, ramen, glasflaska med kors, ikea, vykort, kort, siffror, bokstäver, bokstav, svartvitt, svartvita, vitt, natur, trärent, trärena,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...