måndag 23 maj 2016

Svarta klädnypor till posters + DIY nät

Nyhet i webbutiken! Svarta klädnypor! Det är alltid kul att få hem nya grejer till shopen! Gallret/nätet fixade jag av ett kompostgaller som jag hittade i källaren... jag bara sprayade det med svart spray! Jag har ganska länge tänkt åka till bygghandeln för att köpa nät, men jag har faktiskt inte riktigt tänkt på att jag kan använda kompostgaller för jag har varit så inne på vanliga nät. Den här varianten gillar jag skarpt med de rundade hörnen istället för skarp avklippt! Gillar´t!

vykort, bokstäver, bokstav, bokstaven, komspotgaller, galler, nät, hänga upp prints, poster, posters, konsttryck, fjäder, svart, svarta, svart och vitt, svartvit, svartvita, klämmor, klädnypa, klädnypor, tvättklmma, tvättklämmor, klämma, klämmor, clips, drömfångare, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, nettbutikk, nettbutikker, fjädrar, feathers, feather,

Allt, utom nätet/gallret, hittar ni i webbutiken! Där finns inte exakt just den fjädern, men många andra varianter dock. Drömfångarna kom också i dagens leverans! De har jag haft tidigare, men varit slutsålda, så nu är det påfyllt igen! Länk till webbutiken hittar ni här:  www.anneliesdesign.se

vykort, bokstäver, bokstav, bokstaven, komspotgaller, galler, nät, hänga upp prints, poster, posters, konsttryck, fjäder, svart, svarta, svart och vitt, svartvit, svartvita, klämmor, klädnypa, klädnypor, tvättklmma, tvättklämmor, klämma, klämmor, clips, drömfångare, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, nettbutikk, nettbutikker, fjädrar, feathers, feather,

Vykorten finns i hela alfabetet och det finns även siffrorna 0 - 9. Konsttrycket "Svart fjäder" finns i A4 och A3.

vykort, bokstäver, bokstav, bokstaven, komspotgaller, galler, nät, hänga upp prints, poster, posters, konsttryck, fjäder, svart, svarta, svart och vitt, svartvit, svartvita, klämmor, klädnypa, klädnypor, tvättklmma, tvättklämmor, klämma, klämmor, clips, drömfångare, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, nettbutikk, nettbutikker, fjädrar, feathers, feather,

Ha det gott!

komspotgaller, galler, nät, hänga upp prints, poster, posters, konsttryck, fjäder, svart, svarta, svart och vitt, svartvit, svartvita, klämmor, klädnypa, klädnypor, tvättklmma, tvättklämmor, klämma, klämmor, clips, drömfångare, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, nettbutikk, nettbutikker, fjädrar, feathers, feather,

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...