tisdag 12 augusti 2014

Svart bläck

Hoppas att er nystartade vecka varit bra!  Idag visar jag egentligen inte så mycket nytt... lite omflyttningar av grejer efter att jag städat bara :-) Ser ni fläcken på bordet som blivit efter att jag skrubbat med en svamp? Gah! En stor pöl med svart bläck blev det när jag satt där vid bordet och målade en tavla... Jag ville inte lämna Athena själv på nedervåningen så jag satt vid köksbordet och målade :-) Jag får ta en vända med möbelolja så kanske skrubbfläcken försvinner. Tavlan ska snart lämnas in till tryckeriet, så om allt går som det ska så dyker den upp till försäljning inom kort.

kök, köket, köksbord, matstolar, fårskinn, moccamaster, kaffe, vitt kakel, industristil, industriellt, industri, fototapet, eiffeltornet, avlastningsbord, dekoration, konsttryck, kors, svart och vitt, svartvita, tavla, tavlor, artprint, artprints, prints, poster, posters, korset

Konsttrycket "Kors" som ni ser på bilden ovan är en av mina tavlor som finns till försäljning sedan tidigare. Alla motiv, priser och mer info hittar ni här: Konsttryck

hall, hallen, vitt, svart, svarta, vita, svart och vitt, fototapet mr perswall, eiffeltornet, avlastningsbord, glödlampor, vit spegeldörr, spegeldörrar, vitrinskåp, vitt
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. Å nej då!! Ja, den försvinner nog med lite möbelolja :)
    Tycker att det spritter lite i kroppen nu av skaparlust:)
    Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Det är väl det som kallas patina :) Du får säkert till det annars, kanske måla något fint på fläcken :)
    Ha en go vecka....

    SvaraRadera
  3. Älskar fotoväggen ni har där! Galet fint!

    SvaraRadera
  4. Usch så trist med bordet. Hoppas det blir bra med möbeloljan. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...