söndag 2 augusti 2015

Instagram juli månad 2015

Jag sitter här med min kopp kaffe och vaknar till... härligt med långsamma söndagar! Dagens projekt är att måla de återstående tre meter staket som är kvar att måla och packa beställningar för webbutiken. Mer än det finns inga måsten en sådan här dag. Härligt!! Hoppas att vi får en sol som tittar fram idag också... somnade i solsängen igår efter maten, hm! Är det semester så är det :-)

instagram, annelie palmqvist, svartvittochrott, svart, vitt, rött, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar, svart och vitt, svartvitt, svartvita,

I dagens inlägg har jag lagt in ett par collage med bilder från min Instagram. Jag heter @svartvittochrott på Instagram så häng gärna med mig där om ni vill. Jag har en Insta till, för webbutiken och där heter jag @annelies_design_interior

instagram, annelie palmqvist, svartvittochrott, svart, vitt, rött, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar, svart och vitt, svartvitt, svartvita,
Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...