onsdag 16 september 2015

Kundkvällen 5/10

Missa inte kundkvällen den 5/10 kl 18.00 här hemma hos mig i Varberg.... shoppa med 25 % rabatt på hela sortimentet i webbutiken! Mat och dryck kommer att serveras så jag vill gärna ha in föranmälan via mail till palmqvistannelie@hotmail.se

vardagsrum, vardagsrummet, koltrast, inredning, kundkväll, kundkvällar, webbutik, webbutiker, webshop, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, soffbord, zebra puff, hundbädd, valv, matgrupp, fårskinn, långhåriga skinn, island, isländska skinn, hylla, inredningsblogg, blogg,

Kom ensam eller flera, ny som gammal kund... Perfekt att kunna kolla på inredningsdetaljerna i verkligheten, klämma och känna :-) Jag visar gärna lite inredningstips under kvällen för er som önskar det. Hoppas att vi ses!

vardagsrum, vardagsrummet, koltrast, inredning, kundkväll, kundkvällar, webbutik, webbutiker, webshop, svart och vitt, svartvit, svartvita, svart, vitt, vit, vita, soffbord, zebra puff, hundbädd, valv, matgrupp, fårskinn, långhåriga skinn, island, isländska skinn, hylla, inredningsblogg, blogg,

4 kommentarer:

  1. Låter superkul! Hade lätt kommit om jag bodde i krokarna!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Visst hade det varit superkul. Bor dock lite långt iväg. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hej ! Hittade precis hit till din blogg när jag letade inspiration till vedförvaring på google :) Superfin blogg, här ska det följas !! Jag tycker att din grå färg som du har på väggen är supersnygg !! Har du färgnummer på den ? Kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du hittat hit! Roligt att du gillar det jag gör! Färgen heter Lunar Grey från Pashmina. Lycka till med målningen!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...