söndag 6 september 2015

Styckningsschema älg

Söndagar... tid för fix och plock men söndagsmorgonen; den går i slow motion! Jag sitter vid köksbordet lääänge och ofta slinker både en, två och tre koppar kaffe ner. Härligt att bara sitta och ta det lugnt. Det jag saknar på söndagsmorgonen är dagstidningen, men det åtgärdar jag med att köpa "Leva & Bo" på lördagarna så att jag har något att läsa :-)


Styckningsschemat älg har hamnat i hyllan i köket, men först på bordet för plåtning! Tavlan finns i webbutiken: Annelies Design & Interior

styckningsschema, älg, älgar, vilt, jakt, tavlor, tavla, poster, posters, svart och vitt, svartvit, svartvita, annelies design & Interior, anneliesdesign, kaffe, grafiskt, styckningsdetaljer, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar, webbutik, webbutiker, webshop, plakat, plakater, nettbutikk, nettbutikker,

En riktigt härlig fortsättning på söndagen önskar jag er!

styckningsschema, älg, älgar, vilt, jakt, tavlor, tavla, poster, posters, svart och vitt, svartvit, svartvita, annelies design & Interior, anneliesdesign, kaffe, grafiskt, styckningsdetaljer, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar, webbutik, webbutiker, webshop, plakat, plakater, nettbutikk, nettbutikker,

1 kommentar:

  1. Här är alltid söndagsmorgnar lite stimmiga eftersom mannen oftast jobbar och vi alla ska med till kyrkan. Men sen efteråt brukar vi ta det lugnt, hänga med familj och vänner och bara ha skön söndag. Fint det!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...